Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2010 02:06 - как да искарам пари от интернет
Автор: aychovski Категория: Други   
Прочетен: 2889 Коментари: 1 Гласове:
0



сега ще ви покажа как можете да искарате пари от интернет  има няколко сайта които плащат за да се гледатреклами това са ptc сайтове този който ще ви предложа наистина плаща аз лично съм получавал плащане от сайта единственото което трябва д анаправите е да се регистрирате като мой реферал аз няма да ви преча да правите пари като се регистрирате като мой реферал вие само ше ми помогнете но тук вие на мен в някой друг сайт аз на вас :) след като се регистрирате в www.neobux.com/ трябва да кликнете на View Advertisements от там да кликнете върхо рекламите и да 1акате да мине определеното време след като изтече времето то е около 30 секунди можете да затворите страницата и да кликнте върхо другите реклами и така докато свършат рекламите от изведнъж няма да завалят пари но постепено ще се увеличават и в един момент можете да искарвате доста добри пари но за целта ще трябва да си намерите реферали а това става много лесно просто някой трябва д асе регистрира под вашето име и той вече е ваш реферал колкото поече реферали толкова по добре за вас също така трябва постоянство и упоритост все пак без постоянство не става
сигорно мнозина от вас се питат защо този сайт ни плаща за да гледаме реклами ами отговора е елементарен има рекламодатели които плащат на този сайт за да показва рекламите им а сайта плаща на нас за да гледаме рекламите така и сайта печели и неи


Тагове:   как,


Гласувай:
0



Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - На куково лято
14.08.2010 06:17
И плащат щедро, ама на куково лято. Бунак!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aychovski
Категория: Технологии
Прочетен: 687983
Постинги: 7
Коментари: 274
Гласове: 7
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930